GV ŽIVINICE: „Nije majka karala Muju što je skrivio – već što se vadio!“

tehnograd

Danas je Gradsko vijeće povuklo Odluku o povećanju paušala – prenosi rtv.zivinice.tv. Mjesečni vijećnički paušal neće iznositi bezobraznih 1.300, nego skromnih 1.050 KM.

Elem, građanska inicijativa i agresija plaćeničkih portala (o.p. u čemu prednjači tuzlaspiegel.ba), koji su htjeli „popljuvati Gradsko vijeće“, kako reče predsjedavajući, bukvalno su natjerali vijećnike da povuku sramnu odluku o visini paušala.

Odluku o povećanju paušala danas su najoštrije osudili vijećnici koji su glasali ZA, pravdajući se na različite načine – od besmislica i manipulacija do providnog populizma.

„Nije majka karala Muju što je skrivio – već što se vadio!“ – dragi i uvaženi vijećnici.

A upravo su se vijećnici na razne načine vadili. Pokušavali su se vijećnici utrkivati ko će dati smisleniju izjavu u show programu. Vijećnik Numanović, vlasnik privatnog centra za obrazovanje odraslih u Živinicama, prednjačio je u svojim izjavama, kako prenosi rtv.zivinice.tv. On je u svom dugom izlaganju rekao da „neće raditi džaba“. Građani očekuju da njegov rad u Gradskom vijeću bude besplatan, ako je već uzaludan i za džabe.

Osim toga, Numanović je izjavio da on vjeruje „da moje kolege kao ni ja nismo znali kolika je to plata u organu Uprave…Ako bi se ja pitao za kvalitetan rad jednog vijećnika, ja bih to kazao da bude na nivou prosječne korpe u FBiH“.

Ova izjava nije kompromitirajuća, nego žalosna. Šta je vlasnik privatne škole mislio pod terminom prosječne korpe u Federaciji? Možda povećati paušal na 2.019,80 KM, koliko je koštala potrošačka korpa u Federaciji BiH, prema posljednjoj objavi Saveza samostalnih sindikata BiH. Na koju je korpu mislio samo on zna! Ili ne? Ili je to pokušaj još jedne manipulacije…

 

Redakcija se izvinjava čitaocima koji su očekivali da i ovaj tekst bude satiričan ili sarkastičan. Po prvi puta tekst nije izmišljen i nastao je kao revolt građanske akcije protiv bahatosti izabranih dužnosnika. I dalje ćemo nastaviti ukazivati na društvene probleme na satiričan, sarkastičan i sličan način. Hvala Vam na povjerenju!

post-reklama