Počelo je tradicionalno objavljivanje baklava na društvenim mrežama

ahi

Domaćice širom BiH i dijaspore tradicionalno nekoliko dana uoči Bajrama na društvenim mrežama objavljuju slike baklave i tako javno skreću pažnju o ličnom umijeću slaganja ove zahtjevne poslastice.

 „Žene koje nisu udane takvim objavama pokazuju zrelost i spremnost za brak. Nasuprot njima, udane žene objavama upotpunjavaju nedostatak pažnje svog partnera. Uočio sam da razvedene dame ne objavljuju poslastice na društvenim mrežama“ – rekao je psiholog Eldar Živčić, koji je radio opsežnu studiju o razlozima objavljivanju pita i baklava na društvenim mrežama.

Na ovu temu obavili smo i kratku anektu:

Cilj je da narod vidi da znamo i mi napravit baklavu, a ne narućiti iz slastićarne“ – komentirala je Uma iz Divića kod Zvornika.

Ako ne objavim baklavu komšinice odmah tračaju da sam je priskočila napravit’“ – mišljenja je Ifeta iz  Mionice kod Gradačca.

Kad’ je ne napravim, postavim na fejsbuk sliku baklave od one uspinjače Azre“ – povjerila se Esma iz Đurđevika kod Živinica…

Baklave se najčešće prave dva-tri dana pa i više uoči Bajrama, ali se u pravilu načinju na dan blagdana.

post-reklama post-reklama