Živiničke dame uskoro neće morati motat’ sarmu!

reklama

Vijest o gradnji Lidla centra u Živinicama, prvog marketa ove kompanije u našoj zemlji, obradovala je građane Živinica i okoline. Lidl je prepoznatljiv brend koji u ponudi nudi kvalitetne proizvode uz vrlo povoljne cijene. Lidl je, između ostalog, trgovački zastupnik grčkog proizvođača Eridanousa, koji u svojoj ponudi ima i konzervirana gotova jela (sarmu, japrak, baklavu, različite pite…). Tuzlaspiegel je proveo anketu upoznavši građanke Živinica sa širokim asortimanom Lidl proizvoda. Evo i nekih od komentara:

“Svaka čast Samiru što dolazi etaj Lidl i što će u ponudi imat’ gotovu sarmu. Posadi kupus, okopaj ga, pršći protiv buba, zaljevaj, pršći ga opet, beri, pokiseli, čekaj koji mjesec, kupi onu mašinicu za motanje u Zeki što dok dvije zamotaš pukne…I opet kontaš kako će ispast’. A ‘vako na gotovo! E drago mi je što ću moć’ sarmu kupit i što će oni doć’. Dosta je nama više i Senada i njegovog Bimga” – rekla je Ifeta iz Šišića. “Prava stvar! Neće eni iz Njemačke morat’ kupovati djeci čokolode koje se ljeti istope dok donesu. One iste iz Lidla! Dođu i fino kupe u nas” – prokomentirala je Azra iz Kuljana. “Meni se najviše dopada onaj njihov znak (o.p. logo) u žutom krugu. Vidi se da je svjetski, nema šta!” – poručila je Hasanovca iz Ciljuga.

Živiničke dame su uglavnom afirmativno odgovarale na našu anketu i željno iščekuju dolazak Lidla.